Skriv en kommentar, hvis der er noget som Tommerup-Rideklub kan gøre bedre eller allerede gør godt.

17 kommentar(er)

Ris og ros

Skjul kommentarer
2019.10.31 Skrevet af Helene Bangsø
Hej Kim

Tak for din henvendelse vedr. stævnet d. 27.10.19.
Vi har desværre ikke noget med dette stævne at gøre, det er arrangeret og afholdt af Haflingerforeningen. Vi har blot lagt faciliteter til.
Jeg vil derfor bede dig tage kontakt til arrangørene i stedet.

Helene Bangsø
Bestyrelsesmedlem
2019.10.27 Skrevet af kim
Har en meget stor klage over det stævne i har holdt den 27/10, når man bedre om at få målt banen om og i ikke gider tror jeg at i skal stoppe med at holde stævne eller andre aktiviter. Når man skal 60 cm og springerne er langt over 70 cm tror jeg enten i skal finde nogle som kan måle rigtigt eller stoppe med stævner.
2017.03.01 Skrevet af Tina Hein Lauridsen
Hej Ole.

Selvfølgelig tager vi seriøst mod sådanne henvendelser, for det er da ikke en behagelig oplevelse ufrivilligt at trampe rundt i hestemøg. Jeg skal sørge for, at emnet snarest bliver bragt op på rideskolen. Dog vil jeg gøre opmærksom op, at der er også er ryttere i vores lokalområde, der ikke har tilknytning til rideklubben, så vi kan ikke nødvendigvis få talt med alle "syndere".

Tina Hein Lauridsen
Bestyrelsesmedlem
2017.03.01 Skrevet af Ole Schaumann Andersen
Hej Kære hestefolk

Lige et lille spørgsmål, som har trængt sig på i nogen tid.
Er det ikke muligt at gøre noget ved alt det hestemøg, som bliver spredt ud på veje og stier i området ?
Når jeg går tur med min hund forventes det af de fleste at, jeg samler dens efterladenskaber op, hvilket jeg også gør, hvis det ligger på veje, stier, fortorve, eller folks private ejendomme. Jeg er af den opfattelse at, det ville være klædeligt om i ryttere kunne finde på noget tilsvarende. Det kan godt være at det ikke kan gøres med det samme, men så må løsningen være at vende tilbage til gerningsstedet, med skovl og spand. Jeg har også set at nogen forsyner hesten med en spand/sæk umiddelbart under anus, hvorved gødningen øjeblikkeligt er opsamlet, smart eller hvad ?
Jeg ved ikke hvordan problemet lettest kan løses, men jeg ved at det er temmelig irriterende og ulækkert at jokke i sådan en bunke, når man bl.a. Som motionsløber færdes til fods. Først forsøger man med lidt slalom og ender så alligevel med at plante en fod midt i møget og får på den måde ikke bare fodtøj men også bukser smurt ind i mere eller mindre opløst afføring. 😝

Jeg håber at der vil blive taget seriøst imod denne henvendelse.

Ole S. Andersen
2016.10.19 Skrevet af Tina Hein Lauridsen
Kære alle.
Ved spørgsmål vedr. undervisning, priser mm. bedes de stillet via mail eller telefon til Kjeld Frederiksen, undervisere eller bestyrelsesmedlemmer.
Info kan findes her på hjemmesiden.
Mvh.
Tina Hein Lauridsen
2016.10.18 Skrevet af Milla
Junior enkelt time 110 kr betyder det at man for en privat time på en rideskole pony?

mvh Milla
2016.10.15 Skrevet af Julie
Når der står 10 turs kort inden under ride hus kort er det så kun for privatejede heste eller er det også for rideskole ponyer/heste??
2016.10.15 Skrevet af Julie
2016.04.21 Skrevet af Anne
Er der holdridning på bede dag
2014.09.21 Skrevet af Martin Aalund
Hej
Er der ingen pony games her i efteråret?
Synes ikke jeg kan se på holdoversigten

mvh
Martin Aalund
2014.05.02 Skrevet af Astrid Schou Gjaldbæk
Jeg synes at den nye formand gør det fantastisk godt!
2012.11.07 Skrevet af Malene
Selma Byvard og jeg var afsted til jeres sidste D-stævne
det var bare kanont hyggeligt,dejlig stemning og søde mennesker der smilede :)
Det er helt sikkert et sted jeg / vi vil komme igen :)

Selma vandt både 1 og 2 pladsen med Pondus lørdag
og 1 og 2 pladsen Søndag med Gribsvad Petula...Og udklasset derved sig ..og ugen efter vandt hun en delt 2 plads i sin første LC klasse ( LC1 )
2012.11.03 Skrevet af Tina Duus, Stævneudvalg
Hej Anna
Klubben har ikke holdt klubstævner de sidste 3 år, så vi lagde kun ud med dressuren. Vi har ikke planlagt endnu hvad vi gør til næste stævne :o)
2012.10.10 Skrevet af Anna
Hej!
Holder I ikke klubstævner med springning mere?

mvh.
2012.09.30 Skrevet af Marina Åstrup Jakobsen ( Katrine)
Hej, tusind tak for et virkelig hyggeligt stævne her lørdag/søndag. Det var så skønt at komme ud til et stævne hvor ingen var mere end andre, helt ned på jorden. Og ingen unødig tingel tangel her og der og alle vejne. Her mener jeg massere af planter rundt om banen.Min datter var ude at starte stævne for 2. gang. 1 gang var i smir, der kom man og passede sig selv ingen snakkede sammen, og så var der så meget pynt,ponyen blev bange og pigen ked af det. Men hun har virkelig fået blod på tanden nu. Og venter bare på jeres næste stævne. Tusind tak for en super dejlig weekend!
Skrevet af